Search

MyPAGE MyPAGE
  • MyPage
  • Documentation

80. PHONE (SIP)

SIP Phone - Επιλογή Κάρτας Ήχου

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)

To PC - LAPTOP πρέπει να έχει τουλάχιστον 1 κάρτα ήχου.

Κατά προτίμηση θέλουμε 2 κάρτες ήχου,

μία για τους ήχους του συστήματος και το κουδούνισμα του τηλεφώνου που πρέπει να είναι προεπιλογή (default)

και μία κάρτα usb για το μικρόφωνο - ακουστικά (για το κεφαλόφωνο) 

προεπιλογή

κάτω αριστερά στης συσκευές ήχου έχουμε Default την ενσωματωμένη γιατί θέλουμε οι ηχεί γενικά να πάνε στα ηχεία μας.

ανοίγουμε το πρόγραμμα και επιλέγουμε την usb για την ομιλία 

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Όταν ανοίγει το πρόγραμμα σε ρωτάει για την κάρτα ήχου

επιλέγουμε την κάρτα που έχουμε τα ακουστικά συνδεδεμένα κανονικά πρέπει να είναι η usb

Μετά σε ρωτάει αν άκουσες το click

Πες όχι και θα σου ανοίξει τον sound mixer όπου ανεβάζεις όλα στο max και βγάζει το απαγορεύετε από όλα ( αν υπάρχει)

Μετά σε ξαναρωτάει αν άκουσες το click

αν το άκουσες πάτα οκ

Αν  δεν το άκουσες υπάρχει πρόβλημα με τον ήχο.

 

 

 

 

Γραμμές Meeting

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)

Στο τηλεφωνικό κέντρο έχουν προγραμματιστεί στα εσωτερικά 400- 499 η δυνατότητα του meeting room.

Καλώντας έναν από αυτούς τους αριθμούς (Π.Χ 400) ανοίγουμε το meeting.

Αφήνουμε την γραμμή ανοιχτή ( Πράσινη ) και καλούμε - μιλάμε με οποιαδήποτε γραμμή ( In / Out / Orrice ) θέλουμε να μεταφέρουμε στο meeting.

Αφού ενημερώσουμε σχετικά πατάμε send και το πράσινο meeting και η γραμμή μεταφέρεται στο meeting.

Επαναλαμβάνουμε για όσους χρειάζεται και στο τέλος πατάμε και εμείς το πράσινο meeting.

Μετά το τέλος του meeting είναι χρήσιμο σαν διαχειριστές να εξασφαλίσουμε ότι έχουν αποσυνδεθεί όλοι.

Πατάμε το remove last και αφαιρούμε τον τελευταίο κάθε φορά στην σειρά μέχρι τον 1ο.

 

 

Αναμονή

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Λειτουργία

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Εισερχόμενες 01-12

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Εξερχόμενες 13-24

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)

 

Read more ...

Μεταφορά γραμμής

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Γραμμές OFFICE

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Αναζητηση Επαφής

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Meeting Room

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Εισερχόμενη κλήση + Caller ID

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

Network Settings

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)
Read more ...

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ

Empty
  •  Print 
  • Email
Details
80. PHONE (SIP)

Οι μεταβλητές που παίζουν ρόλο είναι οι: 

Sip_UserName (το user name που έχουμε βάλει στο τηλεφωνικό κέντρο)

Sip_Password (ο κωδικός που έχουμε βάλει στο τηλεφωνικό κέντρο)

(Τα παρακάτω πεδία τα φτιάχνουμε στο office => παραστατικά => 1)τύπος και μετά => 2)σειρές)

ParSiraCod_SipCallIn 

ParSiraCod_SipCallOut 

(Τα παρακάτω πεδία τα φτιάχνουμε στο γρανάζι στο 1.types of data, το type στο type, το phone στο phone κλπ και τα φέρνουμε και στο 3.action data)

PelDataTyposCod_SipCall_Default 

PelDataTextTyposCod_SipCall_Thema 

PelDataPhoneTyposCod_SipCall_PhoneNumber 

PelDataTextTyposCod_SipCall_Esoteriko 

PelDataHmTyposCod_CallStart 

PelDataHmTyposCod_CallEnd 

PelCod_SipCall_Default 

Sip_Port_MIN  

Sip_Port_MAX 

Sip_SoundCardExist 

SIP_PHONE_USE_G729 (true - false εαν υποστιριζει G729 το τηλεφωνικό κέντρο)

Documentation

  • 10. ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
  • 20. CRM
  • 22. CRM TASK
  • 30. ACTION
  • 40.MASS EMAIL
  • 50. REPORT AND LOG
  • 60. ΕΚΤΥΠΩΤΙΚΑ
  • 72. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (CONFIG)
  • 80. PHONE (SIP)
  • 82. EMAIL OUT
  • 83. EMAIL IN
  • 90. LAW OFFICE CONFIG
  • 99. NOTES
  • ESHOP
  • SECURITY
  • Άλλα θέματα
  • Παραμετροποιησεις
  • Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Α
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
  • manual
  • MyPage
  • Documentation
 
Copyright © 2015 Minitek. All Rights Reserved. 

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience (Cookies Policy).