LinesIn

01 - 12 εισερχόμενες γραμμές.

Οι γραμμές αυτές είναι για να δεχόμαστε μόνο κλήσεις και μπορούν να επιλεγούν μόνο όταν έχουμε εισερχόμενη κλήση.

Όταν έχουμε μια εισερχόμενη κλήση, η πρώτη ελέυθερη γραμμή (π.χ 01) έχει την φωτεινή ένδειξη Κόκκινο και αμέσως Κίτρινο.

Το Κίτρινο που σημαίνει σε αναμονή γιατί βάζουμε αμέσως τον πελάτη σε αναμονή.

Αν δεν είναι η τρέχουσα επιλεγμένη γραμμή ( το κίτρινο ειναι κάτω απο το νούμερο 01) την επιλέγουμε και το 

( το κίτρινο ανεβαίνει επάνω από το νούμερο 01) 

Αυτόματα όποια άλλη γραμμή ήταν επιλεγμένη γίνεται μή επιλεγμένη. Όποια στοιχεία εμφανίζονταν κρατούνται μέχρι να επιστρέψουμε.

και αν μιλάμε με κάποιον, αυτός ακούει το κενό. Καλό θα ήταν να τον προετοιμάσουμε οτι θα ακούει το κενο χωρίς να του πούμε αναγκαστικά 

ότι θα συκώσουμε αλλη γραμμή. Αυτό μπορεί να γίνει με την φράση (μήν κλέισετε ένα λεπτό να δώ κάτι)  και πατάμε την αλλή γραμμή.

Αν δούμε οτι το 1-2 λεπτό δεν είναι αρκετό για να επιστρέψουμε στην 1ή γραμμή και ότι μπορεί αυτός που ακούει το κενο-τίποτα να νομίζει ότι έκλεισε η γραμμή 

μπορόυμε να τον βάλουμε σε αναμόνη να ακούει μουσική που ειναι πιο επίσημο αλλά μεταφέρει στον πελάτη μια αίσθηση δεύτερης σημασίας.

Με την επιλογή της κάθε γραμμής εμφανίζονται τα στοιχεία της γραμμής και ότι έχουμε / αν έχουμε γράψει

εμφανίζεται το τηλέφωνο του καλούντος και αν υπάρχει στο πρόγραμμα, το όνομά του.

Παρόλο που την επιλέξαμε δεν μιλάμε αυτόματα με την εισερχόμενη γραμμή γιατί ειναι σε αναμονή για να μας δώσει τον χρόνο να δούμε το όνομά του.

Θέλουμε να δουμε ποιος είναι και να επιλέξουμε το hold που ειναι και αυτό κίτρινο για να μιλήσουμε με την γραμμή.

Όταν κάποιος απο τους δύο κλείσει την γραμμή, η φωτεινή ένδειξη γίνεται μαύρη. Αυτό σημαίνει οτι δεν είιναι πια ενεργή αλλά εκρεμμεί η αποθήκευση 

του κειμένου και του ονόματος του πελάτη ( αν δεν εμφανίστηκε αυτόματα ) της στην βάση δεδομένων.